Harbor Hills
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ИндексPortalПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Ethan
«administrator»
Amélie
«administrator»
mr. holmes
«administrator»
ms. adler
«administrator»
thanks!
Top posters
amélie;;
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Vote_lcapthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Voting_barthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Vote_rcap 
ethan.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Vote_lcapthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Voting_barthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Vote_rcap 
mr. holmes
ms. adler
Daniel Nortman.
dylan devon.
.jamie
radley.
;nate.
-clara light.
Latest topics
» въпроси
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Апр 26, 2014 7:21 am by Amy J. Tyson

» save me...please
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСря Фев 12, 2014 4:41 pm by ethan.

» an EX should stay an EX; they're the EXample of false love and an EXplanation for why you deserve better, am I right? [charlotte&elliot]
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСря Фев 12, 2014 8:16 am by Daniel Nortman.

» Aiden & Amy
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeВто Фев 04, 2014 8:55 am by Amy J. Tyson

» the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeПон Фев 03, 2014 2:41 pm by Daniel Nortman.

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeНед Яну 12, 2014 8:03 pm by lizzie.

» 999 обратно броене
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:49 am by amélie;;

» Да броим до 666
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:47 am by amélie;;

» разговори
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:46 am by amélie;;

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости

Нула

Най-много потребители онлайн: 20, на Чет Юни 05, 2014 3:55 pm

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot

Предишната тема Следващата тема Go down 
Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
АвторСъобщение
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

Брой мнения : 813
Местожителство : Harbor Hills

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Empty
ПисанеЗаглавие: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeВто Сеп 24, 2013 7:58 am

First topic message reminder :

И това ако не е Бианка Хейл.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mtl4iwL4yl1ramwa4o1_250
Върнете се в началото Go down

АвторСъобщение
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

Брой мнения : 315

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 5:34 am

И мислиш, че аз не знам своите?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_ms038oG8iw1rnv522o4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 5:57 am

Не. Но не знаеш моите.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mc5nxxUFix1r9gxj4o2_500
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 7:47 am

А ти очевидно не знаеш моите.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_inline_mqauwpi8zo1qhxb81
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 10:37 am

Тук можем да поспорим.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m2dur9uixY1qk381no2_250
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 6:57 pm

Така е, можем наистина.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m1jpu94i0q1rnv522o8_250
Какво те кара да мислиш, че знаеш на какво съм способна?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m18clgNAs01rnv522o2_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 7:12 pm

Ти го каза, аз съм ловец.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m4v9teE1eC1rxt1oxo1_500
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 7:29 pm

И какво като си ловец?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m0m51lLVhI1rnv522o4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 7:34 pm

Оо, ми нищо. Просто съм научен да познавам такива като теб и да ги ликвидирам.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 3079332097_1_11_LOEiNj53
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 7:40 pm

А, да. Защото всички Сенки сме еднакви...
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m0olbbqZsN1rn13w5o10_r1_250
Имате да учите още много неща за Сенките, Елиът.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m0olbbqZsN1rn13w5o12_r1_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 7:45 pm

Мислиш, че не знаем всичко?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Ian-somerhalder-ian-somerhalder-24000337-500-278
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeЧет Сеп 26, 2013 8:11 pm

Убедена съм в това.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m0olbbqZsN1rn13w5o11_r1_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeПет Сеп 27, 2013 12:47 pm

Отново можем да поспорим.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m8z2kdeCM71rtzlzf
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeПет Сеп 27, 2013 4:20 pm

Можем да спорим колкото искаш, но никога няма да ме убедиш, че знаете всичко. Невъзможно е и двамата знаем, че е така.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m0olbbqZsN1rn13w5o1_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeПет Сеп 27, 2013 5:07 pm

Хм... всъщност, ти го знаеш. Аз знам друго.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mlimddjetg1snil4go1_250
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeПет Сеп 27, 2013 6:25 pm

Значи си много заблуден.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_lxv1trMvhT1qig6kuo1_500
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeПет Сеп 27, 2013 7:59 pm

Товае твоето мнение. Слава Боу, че не се влиая от него.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Ian-ian-somerhalder-sexy-vampire-diaries-Favim.com-375352_large
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 9:57 am

Ако ме беше чул поне веднъж можеше и да прокопсаш.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_lymlnz7vAK1rnv522o3_250
Та защо още не си се опитал да ме нападнеш? Човек би си помислил, че сърце не ти дава.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mtsztiv2Br1rnv522o4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 11:11 am

И защо да слушам точно теб? Сърце не ми дава....така ли? Вярваш ли си, Ани?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m8z2o3hXU21rtzlzf
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 11:11 am

И защо да слушам точно теб? Сърце не ми дава....така ли? Вярваш ли си, Ани?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m8z2o3hXU21rtzlzf
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 11:36 am

Защото знам това - онова.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mtsztiv2Br1rnv522o1_250
Друго обяснение имаш ли?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mtsztiv2Br1rnv522o4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 1:47 pm

Това-онова? Можеш ли да бъдеш мааалко по-точна?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mg45gdOMb01qd1kvjo1_250
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 2:40 pm

А ти можеш ли да отговориш на въпроса ми?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m2byyd1cM81rnv522o5_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 3:21 pm

Не знам. Мога ли?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mlimddjetg1snil4go3_250
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 5:15 pm

Аз теб питам.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_m5lgco33LK1rnv522o1_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitimeСъб Сеп 28, 2013 5:40 pm

Отговори първо ти на моя.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mtklpwPvCJ1qd1kvjo2_250
И може и да помисля върху твоя въпрос.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Tumblr_mtklpwPvCJ1qd1kvjo6_250
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 2 Icon_minitime

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 2 от 6Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next