Harbor Hills
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ИндексPortalПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Ethan
«administrator»
Amélie
«administrator»
mr. holmes
«administrator»
ms. adler
«administrator»
thanks!
Top posters
amélie;;
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Vote_lcapthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Voting_barthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Vote_rcap 
ethan.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Vote_lcapthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Voting_barthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Vote_rcap 
mr. holmes
ms. adler
Daniel Nortman.
dylan devon.
.jamie
radley.
;nate.
-clara light.
Latest topics
» въпроси
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeСъб Апр 26, 2014 7:21 am by Amy J. Tyson

» save me...please
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeСря Фев 12, 2014 4:41 pm by ethan.

» an EX should stay an EX; they're the EXample of false love and an EXplanation for why you deserve better, am I right? [charlotte&elliot]
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeСря Фев 12, 2014 8:16 am by Daniel Nortman.

» Aiden & Amy
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeВто Фев 04, 2014 8:55 am by Amy J. Tyson

» the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Фев 03, 2014 2:41 pm by Daniel Nortman.

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Яну 12, 2014 8:03 pm by lizzie.

» 999 обратно броене
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:49 am by amélie;;

» Да броим до 666
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:47 am by amélie;;

» разговори
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:46 am by amélie;;

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 2 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 2 Гости

Нула

Най-много потребители онлайн: 20, на Чет Юни 05, 2014 3:55 pm

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot

Предишната тема Следващата тема Go down 
Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
АвторСъобщение
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

Брой мнения : 813
Местожителство : Harbor Hills

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Empty
ПисанеЗаглавие: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeВто Сеп 24, 2013 7:58 am

First topic message reminder :

И това ако не е Бианка Хейл.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mtl4iwL4yl1ramwa4o1_250
Върнете се в началото Go down

АвторСъобщение
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 3:53 pm

Не ти вярвам, Ани. Не си прави труда.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Damon-damon-salvatore-18627712-500-282
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

Брой мнения : 315

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 4:06 pm

За кое не ми вярваш? За това, че не съм наранявала никого с намерението или, че не ми е харесало да си играя с теб по този начин?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_ly8enfXEeN1rnv522o3_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 5:11 pm

Не ти вярвам за нищо.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mtks21U0rG1stfjhzo1_250
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 5:37 pm

Жалко.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_ms8v98K6OA1rnv522o4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 6:44 pm

Сама си го постигна.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_m7f4hyySKw1ryvicno1_500
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 7:32 pm

Съжалявам, че се опитах да бъда честна с теб. Съжалявам, че ти не можа да приемеш каква съм. Съжалявам, че не научих по-рано какъв си ти. Тогава щях да си тръгна по-рано.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mtsztiv2Br1rnv522o6_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 10:13 pm

Обичах те, Бианка. Затова не съжалявай, че не си си тръгнала по-рано. Обстоятелствата го наложиха, не чувствата.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mr13vw6rl81rpg4d8o5_r1_250
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeНед Сеп 29, 2013 10:34 pm

Аз също, Елиът. Аз също те обичах. Но има ли значение това сега?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_lwg8jlPW4g1qig6kuo9_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 4:43 am

Разбира се, че има, Ани.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Some_delena
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 5:36 am

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Odette-yustman-o
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 5:13 pm

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 6612682h
Не... не. Не е редно.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 3101625609_1_3_VNSSvIPN
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 5:27 pm

Знам...
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mbsmne0IbD1rbvhreo1_500
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 5:35 pm

Не... преполага се, че трябва да те убия, не да те целувам.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_m4us44gEjM1qia9wro2_500
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 5:40 pm

Но не можеш, Елиът.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_ms6ankMZT41sdi3lho4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 5:46 pm

Не е от значение дали мога, или не, дали искам, или не.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 6612840o
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 6:18 pm

Напротив. Точно това е от значение.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_msf1to4cUl1rnv522o5_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 6:27 pm

Чувствата не трябва да имат значение.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Large
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 6:37 pm

Но имат, нали?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_ms038oG8iw1rnv522o4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 7:01 pm

Не, нямат.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_luozcalE5a1qfl6a7o1_500
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 7:05 pm

Наистина ли го мислиш?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mp0erxAgPG1rnv522o2_500
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 7:18 pm

Разбира се.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_lg1d68c27m1qgwfc5o1_500
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 7:22 pm

Тогава какво чакаш? Нападни ме.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mpvnqtnrY41rnv522o3_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 7:26 pm

Сигурна ли си, че искаш, Ани?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_m940grWsLZ1ryvicno1_500_large
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 7:28 pm

Сигурен ли си, че можеш, Елиът?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Tumblr_mpvnqtnrY41rnv522o1_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitimeПон Сеп 30, 2013 7:33 pm

Границата между любовта и омразата е тънка, а аз имам навика да мразя хората, които са ме излъгали и наранили. Затова, да, мога.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Damon_salvatore_gif__i_can_make_it_fun_by_jacewescott-d5jxbbo
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 4 Icon_minitime

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 4 от 6Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next