Harbor Hills
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ИндексPortalПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Ethan
«administrator»
Amélie
«administrator»
mr. holmes
«administrator»
ms. adler
«administrator»
thanks!
Top posters
amélie;;
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Vote_lcapthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Voting_barthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Vote_rcap 
ethan.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Vote_lcapthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Voting_barthe enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Vote_rcap 
mr. holmes
ms. adler
Daniel Nortman.
dylan devon.
.jamie
radley.
;nate.
-clara light.
Latest topics
» въпроси
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeСъб Апр 26, 2014 7:21 am by Amy J. Tyson

» save me...please
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeСря Фев 12, 2014 4:41 pm by ethan.

» an EX should stay an EX; they're the EXample of false love and an EXplanation for why you deserve better, am I right? [charlotte&elliot]
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeСря Фев 12, 2014 8:16 am by Daniel Nortman.

» Aiden & Amy
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeВто Фев 04, 2014 8:55 am by Amy J. Tyson

» the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeПон Фев 03, 2014 2:41 pm by Daniel Nortman.

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeНед Яну 12, 2014 8:03 pm by lizzie.

» 999 обратно броене
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:49 am by amélie;;

» Да броим до 666
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:47 am by amélie;;

» разговори
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeСъб Яну 11, 2014 7:46 am by amélie;;

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 2 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 2 Гости

Нула

Най-много потребители онлайн: 20, на Чет Юни 05, 2014 3:55 pm

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot

Предишната тема Следващата тема Go down 
Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
АвторСъобщение
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

Брой мнения : 813
Местожителство : Harbor Hills

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Empty
ПисанеЗаглавие: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeВто Сеп 24, 2013 7:58 am

First topic message reminder :

И това ако не е Бианка Хейл.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_mtl4iwL4yl1ramwa4o1_250
Върнете се в началото Go down

АвторСъобщение
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeНед Окт 06, 2013 12:58 pm

За теб може би е истина, за мен не е.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_lyiq17is5J1qjuvtn
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

Брой мнения : 315

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeНед Окт 06, 2013 1:10 pm

Опитвам се да ти отворя очите, Елиът.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_lwklgsRyc21r23tzz
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeПон Окт 21, 2013 8:50 am

Оо, колко мило.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_mspyvesnmY1qbhueno5_250
Жалко, че нямам нужда от това.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_muuefcweDa1qdru4to2_250
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeПон Окт 21, 2013 8:53 am

Точно ти и всички останали ловци точно от това имате нужда.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_muyxrviNb21rnv522o6_250
Опитвам се да те предпазя, Елиът. Помисли преди да е прекалено късно.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_muyxrviNb21rnv522o3_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeПон Окт 21, 2013 9:05 am

Е, аз не мисля така.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_muuqrncliS1qfl6a7o1_500
Да ме предпазиш от кого?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_muiucp8nEl1qfl6a7o1_500
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeПон Окт 21, 2013 9:16 am

Затова се опитвам да ти помогна да се осъзнаеш.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_muectrwK8K1rnv522o3_250
Това няма значение сега. Просто помисли добре.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_muj2887rYy1swq1ooo4_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeПон Окт 21, 2013 6:38 pm

А ако нямам нужда от твоята помощ?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 3079332097_1_11_LOEiNj53
Разбира се,че има значение.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Ian-ian-somerhalder-sexy-vampire-diaries-Favim.com-375352_large
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeВто Окт 22, 2013 4:39 am

Повярвай ми, имаш.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_inline_mtwaaom8Dc1snmh15
Само трябва да помислиш над това дали правиш правилното нещо.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_ml79p4DaqH1rnv522o3_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeВто Окт 22, 2013 4:46 am

Не се притеснявай, правилно е.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_m0ydvs125j1r8f5nz
bianca shade.
Сянка
bianca shade.
Сянка

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeВто Окт 22, 2013 9:31 am

Е, опитах се.
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_mu7kmcHucM1rnv522o1_250
Daniel Nortman.
Ловец на сенки
Daniel Nortman.
Ловец на сенки

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitimeПон Фев 03, 2014 2:41 pm

Браво. Да ти ръкопляскам ли очакваш?
the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Tumblr_mze1ulDnOl1si99d7o1_250
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot   the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot - Page 6 Icon_minitime

the enemy /was/ in my bed.×bianka and elliot

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 6 от 6Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6